Laatste avond.... - Reisverslag uit Annaberg-Buchholz, Duitsland van Monisha Burema - WaarBenJij.nu Laatste avond.... - Reisverslag uit Annaberg-Buchholz, Duitsland van Monisha Burema - WaarBenJij.nu

Laatste avond....

Door: Monish

Blijf op de hoogte en volg Monisha

12 Maart 2016 | Duitsland, Annaberg-Buchholz

Hallo lieve mensen...

Nog 1 nachtjes slapen en dan ga ik weg.....
Had eigenlijk nu niet achter mn pc moeten zitten, maar sorry drukke dag gehad...

Wilde toch nog iets schrijven vanuit huis...., mn thuis....waar mn beestjes nu liggen te wachten in bed totdat ik ook kom slapen....
Hoe moet ik ze duidelijk maken dat dit voorlopig de laatste nacht zal zijn dat we met zn drieen het bed delen....

Ik wil iedereen die zo enthousiast is om mijn reisverslag te gaan lezen, veel lees plezier wensen!
Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om het bij te houden....
Denk het wel, want dat is 6 jaar geleden ook gelukt :)

Voor nu, slaap lekker en tot in India!!

Dikke Knuffel, Monish XX

  • 13 Maart 2016 - 10:15

    Miranda & Sacha:

    Hai Liefje,

    Wij willen je een hele veilige reis wensen. En dat je daar een onvergetelijke tijd tegemoed gaat. We blijven je op de voet volgen.

    Super dikke kus en veel plezier.

    Sacha & Miranda

  • 13 Maart 2016 - 11:08

    Marianne:

    Geniet maar lekker, ik ga goed voor de beestjes zorgen.
    Liefs Marianne

  • 13 Maart 2016 - 20:56

    René:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Annaberg-Buchholz

Monisha

Actief sinds 09 Maart 2016
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 3414

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Back to my roots

Landen bezocht: