Deel 7 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu Deel 7 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu

Deel 7

Blijf op de hoogte en volg Monisha

21 Maart 2016 | India, Jaipur

Rond 16.00u zijn we het stadje in gegaan....
We waren gewaarschuwd dat we door hippies en/of Indiërs onverwachts gezegend konden worden.....
En als je dat niet weigert, kan het zo maar gebeuren dat je honderden roepies lichter bent....
Een paar van het reisgezelschap zijn inderdaad echt belaagd en n café in gevlucht.....

We zijn naar het meer gelopen wat deels omringd is met zogenaamde ghats...plekken waar men zich kan reinigen en rituelen kan uitvoeren...
Tegen zonsondergang komt het dorp bijeen om de dag af sluiten...
Er wordt muziek gemaakt, gedanst, de hippies doen acrobatische kunstjes met voorwerpen.....oftewel een super gezellig samen zijn in zeer ontspannen sfeer.....
Wij hebben ons daar weer van een prachtige plek voorzien met uitzicht over het meer.....
Wat dat betreft geniet ik, samen met mijn groepsgenoten, elke dag weer van de mooie plekjes die India te bieden heeft....