Deel 5 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu Deel 5 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu

Deel 5

Blijf op de hoogte en volg Monisha

21 Maart 2016 | India, Jaipur

We rijden door naar Jodhpur....
Begin van de avond komen we aan en besluiten om toch nog even buiten de deur n hapje te gaan eten....
Das was makkelijker gezegd dan gedaan....
Ik denk dat we zeker n uur gelopen hebben om iets fatsoenlijks te vinden....eten aan kraampjes zou de makkelijkste oplossing zijn geweest, maar dat wordt afgeraden...
Uiteindelijk kwamen we toch n lokaal eet tentje tegen en zijn we tussen de Indiërs geploft....
Geen uitgebreide menu kaart, maar gewoon eten wat de " locals " ook eten....
Dus ik heb me laten verassen door n onbekend gerecht: Delhi chat..
Een combinatie van yoghurt en dahl....en wat deeg bolletjes erin.... Niet echt n hoofdgerecht maar prima genoeg voor dat moment, fris en toch Spicy.....
Na de snelle hap terug gelopen naar het hotel.... Best nog wel n stukje, maar inmiddels hadden we the Old city en New city aardig gezien.....
Een hele drukke stad en vooral confronterend, omdat er hier heel veel mensen op straat slapen....
Een groot contrast met het rustige Udaipur waar we vandaan kwamen.....
Maar ja.... Dat is India...het land met haar grote contrasten.....