De eerste week india : deel 3 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu De eerste week india : deel 3 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu

De eerste week india : deel 3

Blijf op de hoogte en volg Monisha

21 Maart 2016 | India, Jaipur

Na 3 knuffels stapte hij op zijn brommer.... En na elkaar nog 2 dikke knuffels te hebben gegeven, reed hij samen met zijn neef het drukke avond verkeer in.....
Ruim 18 jaar geleden sloten wij hem als gezin in ons hart...en daar blijft hij de rest van mijn leven....!

De volgende dag was het tijd om te vertrekken uit Mumbai en met het vliegtuig naar Udaipur te gaan....
Verdrietig zat ik buiten het hotel.....in gedachte afscheid te nemen van mijn geboortestad.....met dezelfde vraag die ik 18 jaar geleden ook had: wanneer zal ik hier weer terug komen?....
Één ding weet ik zeker! Het duurt nu geen 18 jaar meer....

Dus op met z'n allen naar het vliegveld en naar Udaipur....
De stad van de sprookjes met zijn mooie meren en prachtige paleizen....
In de middag aangekomen hebben we eerst met ons vaste groepje de stad wat verkent...met de tuktuk het centrum in, genieten van het mooie meer met het paleis erin, Lake Palace...een prachtig wit paleis wat een hotel is en waar je alleen per bootje kan komen....
'S avonds gezellig met de hele groep Thali gegeten....Thali is een aluminium bord/schaal met kleine schaaltjes gevuld met sausjes en vegetarische hapjes, geserveerd met naan, chappatti, roti en rijst....super lekker, maar na 2,3 dagen wil je wel weer wat anders! ( wij verwende Nederlanders en Belgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jaipur

Monisha

Actief sinds 09 Maart 2016
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3428

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Back to my roots

Landen bezocht: