Deel 6 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu Deel 6 - Reisverslag uit Jaipur, India van Monisha Burema - WaarBenJij.nu

Deel 6

Blijf op de hoogte en volg Monisha

21 Maart 2016 | India, Jaipur

De volgende dag zijn we naar het Mengarath Fort gereden....
Vlak ernaast stond n prachtig tempeltje waar we eerst even zijn gaan kijken.
Zo mooi! Prachtig uitzicht over Jodhpur en naar het Fort...machtig gewoon!!!
Door naar het Fort.....
Het lijkt wel onwerkelijk, zo gaaf is dit Fort....
Ook hier ben ik 18 jaar geleden geweest, maar ook nu overtrof het gewoon alles....
Na een tijd daar rond te hebben gelopen, zijn we te voet maar beneden gelopen.....
Hier kreeg ik het even moeilijk....
De weg naar beneden had ik graag willen delen met m'n ouders....
Een paar tranen moest ik weg pinken.....heb diep adem gehaald en heb de weg ook voor hun afgelegd.....
Beneden aangekomen kwamen we weer midden in de drukte terecht....heerlijk!
We zijn, namens n tip van n vriendin van mij, gaan lunchen bij n restaurant met dakterras. Super mooi uitzicht over the Old city en uitzicht op het Fort en Paleis....
We besloten om er 's avonds ook te eten, en na n babbeltje met n, ik denk manager ofzo, kregen we voor 's avonds n tafel gereserveerd op het hogere dakterras.....

Terug bij het hotel moesten we snel omkleden en ons klaar maken voor de Jeep Safari....
Wel leuk, maar niet bijzonder...
Een paar antilopen en een hoop kraanvogels gezien.
Terug bij het hotel was het erg haasten want we hadden natuurlijk gereserveerd. En 's avonds zou het Fort maar tot 21.00u verlicht zijn.....
Het uitzicht was geweldig....en zo romantisch.....
Met een voldaan gevoel gingen we terug naar het hotel.... Klaar maken voor de volgende dag! Op naar Pushkar, de hippie stad.... Waar tevens in november het jaarlijkse kamelenfestival wordt gehouden....

Zondagochtend 20 maart, 5.45u gaat de wekker! 7.00u ontbijten en 8.00u vertrekken naar Pushkar!
Heb er zin in!
Tis n paar uur rijden...
Om 13.00u arriveren we in het prachtige hotel wat vroeger n paleis was....echt n plaatje om te zien!
Om 13.45 liggen we met ons groepje in en bij het zwembad, want het is veel te warm om maar 1 stap buiten het hotel te zetten!
Het is echt heerlijk vertoeven in het koude water en m'n colaatje wordt zelfs aan de zwembad rand gebracht....ik voel me dan best gênant, maar de bediening staat erop om je naar alle gemakken te voorzien....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jaipur

Monisha

Actief sinds 09 Maart 2016
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 3424

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Back to my roots

Landen bezocht: